[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Sobota Červen 2 17:47:02 CEST 2012

----- Original Message -----
From: "Na" <navrhpcb na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 02, 2012 3:42 PM
Subject: Re: [OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

>tak jsem vyrozuměl, ze nikoliv, jen zkratka nebudou zápisy :-) usetri se
>tim i kapacita transponderu a získají platící zakaznici, kdyz to trosku
>zlehčím:-)

Ozaj? Ako sa servisnym poplatkom ziska kapacita transponderu a co tym
ziskaju platiaci zakaznici?
Ved mi nemusia tlacit kazde dve sekundy to jeden zapis (nefiltrovanych
11dni: 407815 / 2966 / 93) ako teraz na i3 - staci ked mi na neplatene poslu
27.2. platne do 27.8. a potom dalsi do 27.2 o rok a maju dva zapisy pre mna
na cely rok, tak ako doteraz na cw (mimochodom, neplatene mam na otcovej cw
platne do polovice decembra)
Nepoznam i3 a mozno nejde nastavit mensi pocet zapisov, ale nepredpokladam
to.
Robo