Nove elektromery cez

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červen 2 17:34:15 CEST 2012

Nezbyva tedy nez odjet min. na 14 dni na dovolenou a sfotit elmer a po příjezdu to same a nechat v elektrice jen ten router. Wattmetr z Lidlu silvercrest ukazuje 4-6 watt podle toho kolik lan portu obsadim a v jakem režimu jede WiFi

Akorat se mi zdalo ze ten wattmetr ukazuje stale stejny proud ale ty watt poskakuji, to se meni v case účinnost na tom primáru nebo co? Take nikdy ne ukázal 1w, buď 0 nebo pak az 2w, zjevne neni přesný...

A co ta baterie a krmit ji puodnim trafem pres R a diodu? Kolik osm doporucujete abych netopil? Ted jsem meril apcc ups a bere naprazdno 10w... To nee...

 A cim zmerit presne proud? Kleslo my multi metrem ktery mam a true rms tomu nevěřím protoze na maly proud to ukazuje asi bludy, stal Pár dollaru

Odesláno z iPadu