[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červen 2 15:42:55 CEST 2012

Tak pisete ze koukate uz jen dvbt a ted zase ze přijdou oVase penize?
Kdyz budete chtit tak zaplatíte balik a koukate do 5 minut, uplne stejne jako driv, anebo snad ta karta expiruje?

 Co jsem cetl to 1 pr Skylinku z 30.kvetna, tak jsem vyrozuměl, ze nikoliv, jen zkratka nebudou zápisy :-) usetri se tim i kapacita transponderu a získají platící zakaznici, kdyz to trosku zlehčím:-)

A blbcu mame asi stejne jako jinde, spise mame hodne hospodskych kritiku, kteri by vse lepe řídili zezdola a nekdy to jsou perly to v té hospode poslouchat.

Apa