UEFI platforma a bootování otevřených OS

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Červen 2 15:42:24 CEST 2012

Je nejspíš ještě brzo dopady UEFI hodnotit, je třeba počkat na nějaké
případné oběti této technologie, v jiné rovině se s tím dá asi sotva co
dělat. Jediné co samozřejmě může pomoci je, případné negativní dopady co
nejcíc zveřejňovat, ale o to už se postarají oběti, budou-li nějaké.
Vám(systémákům) zřejmě nezbude nic jiného, než celou situaci bedlivě
sledovat. IMHO by se zakázáním vypnutí SB otevřel jiný široký prostor
takže je pravděpodobné, že se vlk nažere a koza bude vesele capkat kolem
stromu :-)
S pozdravem,
Miloš Dašek