[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červen 2 15:03:54 CEST 2012

> . Jak se zda, tady asi vypoved nepomuze, protoze 2000 shrabli a nic vracet nebudou.
>
> Martin Hanek

Skylink ma z prodané karty tak 900 kc bez dph, navic to mate 2 roky zdarma a tedy opravdu nic vracet nebudou. Tipnu ze od rijna to daji taky na 24 mesicu,

Kdo by chtel zakazniky, kteri po 2 letech uz doživotně vam nepřinesou ani korunu? Hlasite se ti kdož byste nemeli cukání se jich zbavit, pokud je nemuzete zasunout;-)

Tady jde i o to, ze pro ty treba uz mrtve karty
- musite odesilat data a to muze delat treba placnu 2mbit na kazdy transponder a ty karty treba uz jsou davno v kosi...
- treba platit licenční poplatky irdetu

No mohli dat 100 kc ročně no asi si chtěli taky vydelat, konkurence je s cenou zakladu o dost  vyse na levnejsi sat. Pozici