[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červen 2 14:56:35 CEST 2012

> Skylink i CS link ziskali licence na vysilani proto ze budou pro CT, STV  atd zajistovat vysilani jejich programu , pototykam, ze jak CT, STV i dalsi za toto Skylinku  plati a plati jim za to az nehorazne sumy.

Muzete to nejak doložit? Zajímaly by me fakta. Pokud vim, tak ceska televize si nektere kanaly uplinkuje pres vysoutezeneho dodavatele, a jestli si tento pronajímá kapacity a sluzby skylinku resp trade tecu, to uz je zase jina pohádky...

> Jako konsesionar CT mam narok na zajisteni bezplatneho prijmu jelikoz za tuto moznost CT platim, jsme zvedav jak se stim CT popere.

Mate dvb-t

> Jako zakaznik Skylinku jsem si za nemaly peniz koupil jejich kartu a za radove vetsi peniz hw zarizeni na prijem , s tim, ze jsem dostal verejny prislib ze zakladni nabidku budu mit zdarma a

Karta stoji 1300, hd set top box podobne

> to naporad ( prislusne materialy nebude problem dohledat). Argumentace platba za servini sluzby je zcestna, at si je zpoplatni,ale at si zpoplatni jejich cerpani , tedy treba volani na zakaznickou linku, pausalni poplatek neni nic jineho nez platba za sluzbu.

To by mohl jako cez, ale jak ho donutíme?

> Naprosto nechapu jak mohl antimonopolni urad dovolit, aby dva v podstate jedini  poskytovatele SAT vyslani byli koupeny jednou firmou a to ze dvou duvodu.

Protoze nemaji vetsinu? Vetsinu pravidelne platících tu ma 100% digi a upc

> 1. Vznikl tim monopol a to je nepripustne.
> 2. Jak je mozne, ze kontrolu nad satelitnim vysilanim ve dvou statech ziska firma s naprosto nepruhlednou vlastnickou strukturou, respektive firma kterou ovladaji defakto zlocinci?

Kteri? Jmenujte