[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Červen 2 14:49:45 CEST 2012

Cena internetu klesa pravidelne, co 2 roky, kolik jsme platili pred 11 lety, kdy stalo WiFi 15000 a 33,6kbit vyšlo na tisice...

Na sat koukat se neni prece zakladni životní potreba, nic co by kvuli 30 kc mel regulovat stat, kdo si mysli opak?

31. 5. 2012 v 15:52, Martin Hanek <martin.hanek na centrum.cz>