Re: Sypané trimry z Farnellu

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Červen 1 13:49:04 CEST 2012

trend je prave presne opacny, tzn vse do pasu
bezne soucastky jsou s krokem 4mm, vsechno mensi ale uz je s krokem 2mm a
napriklad 0201 a 01005 se osazuji s pasky ktera ma krok 1mm.

bulk podavace na sypane soucastky existuji, ale problemu je vic nez vyhod.
sice mate v baleni bezne 10, 25, 50tisic soucastek (25tisic na kotouci ale
uz taky neni problem)
problem je ale ze bulk podavac neni dostatecne rychly (dokazeme nabirat i
30tisic soucastek za hodinu)
pak jsou taky problemy s vyrobni toleranci, soucastky se zasekavaji

ohledne nepravidelnych soucastek a podobne.
scart konektor neni problem, muzu poslat fotky co vsechno osazujeme, navic
je trend vynachat pajeci vlnu a i THT pajet pretavenim, tzn sitotiskem se
natiskne pasta do otvoru a automat pak zasune i THT soucastku.

k vyzvedavani, ano nabira se vakuem, stroj si dokaze menit pipety a tak
pipeta muze mit specialni tvar aby nabrala na miste kde se dokaze prisat,
pripadne je na soucastce nalepeny tzv Pickup Pad. bud kousek kaptonu, nebo
plastovy kryt ktery zajisti nabiraci plosku. v extremnich pripadech pak mame
pipety ve tvaru klesti, kde podtlak pohybuje pistem co zavira kleste.

stroj ktery toto dokaze je soucasti temer kazde linky, takze prosim nesirte
nepravdy

Pavel