Re: Sypané trimry z Farnellu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 1 13:07:21 CEST 2012

No to je za predpokladu, ze ten papier (a balenie do neho, a cievka, atd.) nestoji zlomok ceny suciastky.

Len tak cvicne, zobral som konkretny model z Vami spomenutych trimrov v oboch prevedeniach, t.j. pvz2a102c04b00 a pvz2a102c04r00, a vyzera to, ze aspon v beznych drogeriach stoja navlas rovnako, napr. http://cz.mouser.com/Search/Refine.aspx?Keyword=PVZ2A102C04 (u digikey je rozdiel v cene asi 0.4%).

Pan kolega gatilo: ano, urcite sa osadzuje aj rucne, ale to je prave domena TH a nie SMD, a to som uz bol pisal ze u TH to chapem...

wek