[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Červen 1 11:28:08 CEST 2012

Řekl bych, že jde poukázání na zneužívání systému veřejných služeb. Za
první republiky nebylo zdravotní pojištění povinné, ale jelikož
přerozdělování prováděly pojišťovny beztrestně za své chyby, byly velké
problémy už tenkrát viz "U pokladny stál" Pokud je někdo(občan
příslušného státu) "dostatečně" nemocný, neměl by být jeho nárok od
společnosti, notabene z povinných odvodů, zpochybňován, ovšem zdaleka
nejvíc to platí naopak, za invaliditu se z různých důvodů pravděpodobně
schovávají i lidé "né stanoveně nemocní", kamarádi atd. Je to opět v
přezaměstnanosti na příslušných pojišťovnách a systému okolo, naprostá
nepřehlednost v odpovědnosti a její beztrestnost.
Podobné to je s nezaměstnaností, která se s předchozím váže. Je IMHO
lepší mít velké procento relativně zabezpečených nezaměstnaných
obyvatel, nežli tyto nezaměstnané násilně zaměstnávat a to mnohdy na
velmi lukrativních státních(ekonomických) postech, ale i ve vězeních
atd, bez tvrdého vymáhání odpovědnosti včetně tvrdých trestů, ale tohle
je zcela samozřejmě logický nesmysl. Je to zkrátka stále pořád o tom
samém :-))))))
S pozdravem,
Miloš Dašek