[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Pátek Červen 1 11:17:32 CEST 2012

Vidim, ze podobna terminologia ako sem priniesol Jirka (zaloha) je infekcna.

POPROSIL BY SOM !

Zostanme v slusnej urovni bez hodnoteni, ze uzivatel niecoho (Windows,
Skylink, ... ) sa stava inteligencne degradovany na uroven ovce. Azda kazdy
ma pravo sa o tom rozhodnut sam. Navyse je to neraz objektivne
najvyhodnejsie riesenie.

                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta"

Tak ono to neni uplne spatne s tim satelitem, pokud tam byla zakladni
nabidka zdarma, tak jsem obcas zaplatil tech par stovek, kdyz jsem
objevil nejaky zajimavy balicek programu, kolem vanoc atp., kartou to
skutecne fungovalo behem peti minut. Obcas promo akce na tyden zdarma
atp.  Ale nakonec zajimavych filmu je cim dal min a tak o moje obcasne
penize proste prijdou. Nakonec stejne nema smysl platit za cely rok,
davaji dokola stale stejne filmy na placenych kanalech, 2 mesice za rok
bohate stacily abych videl vsechno. Ani se nedivim, ze se za to asi chce
platit malemu procentu zakazniku a snazi se je vydojit jinak a taky se
obavam, ze jako narod mame velke procento ovci (az blbcu) v populaci.