[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 1 10:42:31 CEST 2012

Můj příspěvek byl reakcí na:

> Samozřejmě, někdo má satelit, protože nemá jinou možnost
> příjmu --> je na čase zjistit, jestli to opravdu jinak nejde.
> IMHO to velmi často jde, jen to je technicky složitější.

Tzn. neřešil situaci, kdy to nejde, nebo je řešení příliš náročné.

Ovšem pak tu máme ještě:

> Obavam se, ze podle nejakeho zakona X, paragrafu Y, by
> slo o nedovolene sireni signalu. A asi by jste se divil, jak
> dovede byt ČTU rychly a durazny.

Takže by to chtělo řešitele, který má dost velké právní oddělení, aby získal
všechna patřičná povolení. No a tím je např. provozovatel kabelovky. Ten by
samozřejmě dokázal zvládnouti Váš problém.

Ale kdyby to kabelovka udělala, tak zcela určitě přijde ke slovu
antimonopolní úřad, kterého se tu dovalávali na začátku diskuse :-)

Čímž se vracíme k řešení, které jsem nabízel také hned ze začátku, tedy
zbavit se TV a užívat si osvobozeného volného času i ušetřeného TV poplatku.

PH