[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 1 09:43:41 CEST 2012

 1.6.2012, 9:38:26

Obavam se, ze podle nejakeho zakona X, paragrafu Y, by slo o
nedovolene sireni signalu. A asi by jste se divil, jak dovede byt ČTU
rychly a durazny.
Zda se mi, ze veci smeruji k provazum a kandelabrum a dalsi osmicka v
letopoctu uz neni prilis daleko.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz