[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Červen 1 09:40:53 CEST 2012

Me vdycky pobavi (ted to nemyslim na Vas) jak lidi maji problem s
prijmem pozemni TV a jak v tom hledaji problemy.
Bydlim v pohranici s Rakouskem, kde se vzdy daly chytnout rakouske TV
mnohem lepe nez ceske. V roce 1980, kdyz otec postavil barak, musel na
plochou strechu postavit 5 metru vysoke monstrum - antenni stozar - na
ktery osadil 4 anteny, tzv. motylkovou na kanaly 21-60 a tu nejvetsi na
kanal 11, dale 2 anteny na rakousko, k tomu antenni zesilovac,
slucovace, koaxialy atd. Pak jsme meli sanci videt ceske kanaly.
Ceny anten byly tenkrat kolem 500, zesilovac asi 1100, k tomu slucovace
atd. Pri tehdejsich platech si dokazete predstavit o co slo. V roce 1985
k tomu koupil barevnou Color 110ST za 15500 Kc, ktera nemela ani DO.
Po revoluci jsem ten zesilovac vyhodil, koupil za 500 typ EM2 nebo tak
nejak (prodava se dodnes) protoze 59 kanal uz nestihal zesilit, anteny
mame dodnes puvodni.
A dneska i u nas koupite sitovou antenu za 350 Kc se zesilovacem,
natahnete koax a mate 10 programu ve kvalite nesrovanatelne s tehdejsi
dobou. Kde jsou ty problemy?

Martin Hanek