ot: kviz na utorok - nasa svetla buducnost

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červenec 31 23:37:15 CEST 2012

Tak, o tom to je, kazdy umi neco.
  Me rostou facky na rukach, kdyz vidim jednoho "inzenyra" ( VS Strojni
a elektrotechnicka obor automatizace )  s pajkou v ruce. Dodnes nevi ,
kterym smerem se utahuje sroub a naprosty vrchol byl kdyz meril proud
akumulátru a prinesl "roztaveny"  multimetr se snurami se slovy, ze je
treba poridit nejaky vykonnejsi, ze je jen do 20A a baterka ma vic
amper.  Evidentne tam chybi nejake prakticke zkusenosti a ty teoreticke
nedokaze vetsinou uplatnit.
Na druhe strane umi vyborne  5 jazyku, ma dokonaly prehled o politice a
stavu akcii a naprosto dokonale vladne umenim kazdy problem vyresit
"okecanim".
JaKub