Skener pro oskenování archivu

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Červenec 31 19:00:39 CEST 2012

Dne 31.7.2012 17:10, Jiří Vojtek napsal(a):
> Cokoliv od CANONu - cena zvisi od toho jak dlouho to chcete skenovat.
> Mam Lide 200 puvodne jsem ho mel na jedno scanovani a zahozeni, al epo
> zakopeni multifunkce s automatickym podavacem pro scanovani od samsungu
> bohuzel musim rici, ze kvalita nasnimaneho obrazu je nekde uplne jinde.
> Take mam historicky dobre zkusenosti s HP, ale ty uz se nedelaji.
> Byt Vami se jeste zamyslim - jestli to chcete vse jen jako obrazky OK ale
> pokud na to budete poustet OCR pujcil bych si nejaky profi.
> J.V.

CANON CanoScan Lide60 mam na stole uz asi 5 let, maximalni spokojenost, jenom v
poslednim dobe se mi subjektivne zda, ze se zhorsuje nasviceni obrazku, rekl
bych, ze ma odsviceno. Ale naskenoval toho tolik, ze si to uz zaslouzi.

Ke skenerum s podavacem: Docela se mi libi tento kousek:
http://www.czc.cz/epson-gt-s55/98119/produkt

Ma to oboustranny rezim, temer neohyba papir, rychlost 25 stran/min "v idealu"
odpovida tomu, co ja si predstavuju jako bezpecnou rychlost pruchodu papiru
strojem. Co urcite nechci, jsou potrhane dulezite doklady z roku raz dva. Jenom
zatim nevim o moc lidech, kdo ho maji.

Standa