Doutnavka

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Červenec 31 18:06:14 CEST 2012

To nevim jestli nejde, proto se ptam, nechci vynálezat kolo, proste jsem to takhle videl že to zhnulo na jednom zvonku a inu řekl jsem si že to chci :-)

Z zvonkoveho trafa to nebude chctel jsem to dat z centrálního 12v obvodu pro krmeni ipkamer a routeru a záložní baterie, za nejake diody v serii pro snizeni napětí (zvonek ma psáno 3-6v ale na 12v zvoní taky :-)) ale spis jsem měl vítr aby nekdo že srandy to nevyzkratoval nebo mi tam nepustil pulz anebo se na to nechytlo nejake EMP z blesku apod. - to bych tam měl dat filtry co?

Fakt jste nikdo nevideli nejaky vhodny tlacitko na zvonek?

Odesláno z iPadu