OT - Hospodarska budova - podlaha

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Červenec 31 17:57:08 CEST 2012

To jste se rovnou mohl zeptat mistnim pokryvacu, baumit sterky nedela,
respektive, aby vubec nevypadl ze hry  nabizi tusim tri samonivelacky s
cementem nejlepsi asi Nivelo 30 ta ma pevnost do 25MPa a v ohybu jen 7MPa.
Nejde o primo pochozi reseni.  A jelikoz vam tezko doporuci reseni
konkurence tak odpoved je jasna.
Jak jsem zde jiz rikal pokud chceme primo pochozi sterky ktere bez problemu
polozime na beton s izolaci proti vlhkosti musime hledat u nekoho kdo ma
komplexni program sterek a mezi sterkami disperznimi. tedy sterkami v
kterych jsoyu pyskyrice a pripadne i zpevnujici vlakna. S tim neni problem
vylit vrstvu i na zatizeni autem natoz pro nejakou sekacku.
Pokud v dane stavbe nebudete v zime topit hledejte reseni vodeodolne a
mrazuvzdorne. Na trhu jsou, zda je budete ochoten zaplatit je jina otazka.
DSP kterou jsem zde odkazoval ma pevnost 47MPa ostatni take splnuje, nevim
cemu rikate ipa ale i na ty nejsilnesi a nejmekci bych se nebal tuto hmotu
pouzit pri 25az 30mm, pripadne lze dopnit plnivem s vystuznymi vlakny a  to
se pak nehne ani na tom EPS.

Hutta