OT: DHCP

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Červenec 31 17:48:54 CEST 2012

Tak to opravdu závisí od konstrukce toho apcka jake software pouziva :-)

Idealni a bylo, aby ip adresy pověšene na mac, na ktere nepridelilo jeho dhcp, zablokovalo... Nevim zda to vubec lze...

Kdyz ale zvolíte na dhcp nejaky atypický rozsah tak se do nej nikdo naodne netrefi s pevnou adresou (a tak mu to jednoduse nepojede) a je po starostech, nebo ne?

Odesláno z iPadu