OT - Hospodarska budova - podlaha

Úterý Červenec 31 17:00:11 CEST 2012

tenhle problém jsem řešil taky. Mám základovou desku, na ní celoplošně
navařenou ipu. Teď tam chci dát samonivelační stěrku, a na ní
polystyrén. Když se zedník zmínil, že se musí podívat, jaká stěrka by
byla přímo na ipu vhodná, nedalo mi to a napsal jsem technikovi do
Baumitu. Odpověděl mi že stěrka v žádném případě, že prý popraská a že
tam musím dát 5 cm samonivelační potěr. Jenže polystyrén mám už koupený
a podlaha se musí vejít pode dveře. Tak mě trochu vystrašil, ale už mi
poradil úplně blbě jednou když jsem dělal omítku
http://vaelektronik.cz/dum/omitky.html  tak už mu taky tak všechno
nevěřím.Zvlášť když jsem si dílnu vystěrkoval zbytkem sádrové omítky
(bohužel to není samonivelační), chodil jsem po tom a nic nepraskalo. Už
je tam cementovým lepidlem nalepený polystyrén a drží výborně.

Anděl