OT: DHCP

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červenec 31 15:22:37 CEST 2012

Dobrý den,

Je to veřejné AP v hotelu. A občas se opravdu stane, že se tam připojí
nějaký chytrák s pevnou IP adresou.  Nejde o nic kritického, takže
jestli je to oba vykopne, nebo to tomu prvnímu přidělí jinou IP adresu z
rozsahu DHCP serveru je celkem fuk. Maximálně jim to nepojede ani jednomu.
Opravdu mě jenom zajímalo, jak se to v rámci toho AP vyřeší.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora