Rychle komparatory Analog Devices?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Červenec 30 16:41:51 CEST 2012

Jak jsem jiz naznacil, beru to spise jako seznamovani se s problematikou,
cili primarne urcite a)
tedy klasika. FPGA hodiny na 200MHz a max frekvence pocitaneho deje 300MHz.
Domerovani posledniho neuplneho pulsu je zajimava vec, ale zatim jsem
pochopil  domerovani pomoci dvou dalsich oscilatoru, tusim se tomu rika Dual
Vernier Interpolation, nekde jsme cetl, ze se to da resit i v FPGA nejakymi
kouzly s frekvenci uvnitr, ale popravde nemam ani predstavu jak to funguje
teoreticky natoz abych se do toho poustel a mel prostredky na to nejak
overovat to co merim nebo se domnivam ze merim.
Nicmene v ciste teoreticke rovine uvitam odkaz na studijni materialy dane
problematiky.

V kazdem pripade pred par dny jsem mel druhe vanoce,kdyz se mi podatilo
seradit asynchroni RS Latch za nej synchronni D FF a pak AND hradlo a ono to
fungovalo, kupodivu :-)

Hutta