Rychle komparatory Analog Devices?

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Červenec 30 15:37:05 CEST 2012

Nevim proc ale prvni co me napadlo jako odpoved bylo „i skladník ve
sroubarne si muze precísti Vergilia v originále“, jinak recemo i pomale deje
muze nekdo chcti merit presne.

Odpoved je jednoducha, univerzalnost, pokud napriklad chcete citac nebo
meric intervalu pouzitelny pro pomale i rychle deje potrebujete rychly
komparator, ale zaroven komparator ,ktery nebude pri pomalem deji kmitat.

Dokoncil jsem navrh sve DDS a nez se vrhnu na tistak, dal jsem to na chvili
k ledu, clovek pak vidi chyby ,ktere by jinak prehledl. No a abych se
nenudil zkusil jsem se podivat na opak generatoru tedy na univerzalni
citace. Kupodivu se podobne veci moc nestavi, pokud pominu konstrukci pana
Zajice a jemu podobne jednoduche citace s MCU nic jsem nenasel.  Tak jsem si
vzal specifikaci profi citace a zkusil si to rozkreslit. Analogova cast
takoveho citace konci nejakym rychlym komparatorem s moznosti nastaveni
hystereze. ADCMP562 je asi zbytecne rychly, ale  pokud ma cictac primo
pocitat do rekneme 300MHz je treba ns comparator a to neni az tak daloko od
750ps.

Asi to nikdy neprevedu do fyzike podoby, ale alespon teoreticky mam hotovou
celou analogovou vstupni cast az k prevodu na digital. Digitalni cast mam
zatim jen v hlave a snazim se pochopit jak ji dostat do FPGA. :-)

Hutta