motor

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Červenec 30 14:13:58 CEST 2012

Protoze standartne pouzivame asynchroni motory pro cerpadla a sneky tak
jsem se na ne koukal jako prvni, ale jsou velike. Nejmensi co jsem nasel
ma prumer 116mm.
Co se tyce prikonu (momentu) tak to neni tak kriticke a tech 40W je
spolehlivě predimenzovane i v tech vysokych otackach.
Momentalne se snazim najit nejake hotove reseni s jinymi motory, ale asi
davam spatne dotazy do googlu.
Milan