Re: regulátor otáček ze soustruhu PROMA SM-300E

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červenec 30 00:12:34 CEST 2012

 30.7.2012, 0:09:08

Ale jo, muzete to udelat znova cely a komplet.
Ale udelat novej zdroj, kdyz uz se vam nechce opravovat ten starej, je
IMHO jednodusi, nez udelat novej zdroj a jeste k nemu ridici obvody.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz