regulátor otáček ze soustruhu PROMA SM-300 E

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Neděle Červenec 29 21:32:36 CEST 2012

12k jde na 22V zenerku, jsou tam 4V

K 78L12 se to dostava buhvi kudy a na vstupu uz je prd.

Az stihnu zpet pripajet diody, ktere topily, ale po jejich odpajeni jsem
zjistil ze jsou OK, vrhnu se na ten stablik.
JL