Rychle komparatory Analog Devices?

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Červenec 29 19:10:50 CEST 2012

Zdravim vas,

> datasheet som len zbezne preletel, predpokladal som klasicky komparator. To
> co som pisal plati pre hysterezu ktora je definovana vonkajsou spatnou vazbou
> ako pisete.
> Po podrobnejsom precitani datasheetu s vami suhlasim, hystereza je
> implementovana v strukture vo vnutri a riadi sa referencnym prudom do pinu.
> (..)

to jste se mi konferencne strefili do me vlastni, shodne nejsitoty. Prave
jsem ve fazi prechodu od schematu k plosnaku, kde mam volitelne osazovane
ADCMP573. Stejna situace s "HYS"tereznim odporem, stejna mlha neurcita, co
je presne vevnitr.

Take jsem uvazoval o tom, ze bych hysterezi nastavoval necim slozitejsim,
nez odporem -- nemam sice ambice na digitalni potaky, ale uz treba jen
vedet, ze vytahnout to 3cm kabilku a nastavit trimrem to nezabije, protoze
takhle, jak je to v datashitu, porad vidim jako hrozbu, ze po tom odporu
maji behat GHz. I kdyz shodne doufam, ze nikoli a ze je to jen DC odpor.

U komparatoru za temer tisicovku Kc by snad kondikem za halir nesetrili...

Takze uvitam zkusenosti, pokud to budete mit hotove a omerene driv.

Zdravi Marek