regulátor otáček ze soustruhu PROMA SM-300 E

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Neděle Červenec 29 17:57:58 CEST 2012

Ahoj pánové

Nemá někdo z vás po ruce schéma regulátoru otáček ze soustruhu PROMA SM-300 E
(a podobných) s názvem xmt-2325?

Mám tu desku pro bráchovýho kámoše opravit a nějak jsem ztroskotal. Zmapoval
jsem výkonovku a ta vypadá ok. Dostal jsem se k tomu, že řízení je napájeno z
usměrněné sítě přes 12k odpor a na 22V zenerce (1N4748) jsou pouhé 4V. Zenerka
je ok. Vedle je tam 78L12 stabilizátor, ale na jeho svorkách napětí pod volt.
Všechny polovodiče jsem diodovým testem zkontroloval, zkratované nejsou a
vedou ve správném směru.

Schema by pomohlo. Rád bych se toho zbavil.

Díky
Jakub Ladman