Meritko grafu v Excelu

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Červenec 29 08:09:16 CEST 2012

Řekl bych, že jiné možnosti, než jste popsal, nejsou.
Taky jsem někdy narazil na to, že by bylo pěkné, kdyby v tom ručním
nastavení nebyly konstanty, ale vzorce. Pak bych si mohl nastavit, že chci
např. minimální hodnotu ze sloupce dat -10%. Vzhledem k ostatním možnostem
Excelu bych takovou funkci očekával...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Záruba
Sent: Sunday, July 29, 2012 5:47 AM
To: HW-news
Subject: OT: Meritko grafu v Excelu

Pokud u grafu v excelu nechám u formátu osy zaškrtnutou volbu Automaticky -
minimum/maximum, vykreslí se graf tak, že osa začne kousek před minimální
hodnotou, která se v grafu vyskytuje a skončí kousek za maximální. Jsou tam
tedy vynechané okraje. Nejde to nějak donutit, aby osa začala skutečně s
minimální a skončila s maximální hodnotou. Je mi jasné, že to jde opravit
ručně, ale pokud se data změní (jsou v jiném souboru), musí se graf
upravovat.

Martin Záruba