Re: OT Registr vozidel

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Červenec 28 23:05:44 CEST 2012

IVECO to Vas asi bezne nepotka :-D, ono co chcete delat kdyz to zjistite po roce
na tachometru 100000km a je to na leasing....
Fakt by me zajimalo reseni, nehlede na to i kdybych jim to vratil tak cekat dalsi
dva mesice na auto bych fakt nemohl :-D
Ostatni VIny jsou ok, jen tenhle byl proste prerazeny....
Ono tam vypadlo jedno pismeno.... tak to zas nebylo az tak hrozne.

Zdenek