OT Registr vozidel

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červenec 28 21:27:03 CEST 2012

 28.7.2012, 21:23:26

No asi mate hodne tlustou hrosi kuzi. Podle meho, je prerazeny PIN asi
to same jako sejry s prelepenym datem spotreby a sadou cervu uvnitr.
A jestli je to primo s fabriky, tim hur!
Muzete prosim zdelit, o jakou znacku jde, abych vedel co mam v
budoucnu obchazet velkym obloukem ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz