pripojeni k wifi

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Červenec 28 14:37:28 CEST 2012

> mate pravdu ,ale na prasky to snad jeste neni.

> kolik by mel byt asi tak dosah wifi?
> kamaradce jsem pripojoval wifi na 300m se smerovou antenou.
> proto tech 10 m pres drevenou stenu nechapu.
> mam toto EchoLife HG520i ,nenasel jsem  tam ale moznost rizeni vykonu.
> urcite se mi nepletou adresy ,protoze to nekdy trochu funguje a kdyz ne a
> jdu s nim k modemu
> tak se chyti.
> Zatim nechci delat nejake vykryvace ,treba jeste prijde nejaka rada
>     dik fanda

Ja mohu jen potvrdit, ze drevena stena/strop roubene chalupy predstavuje
docela znacny utlum pro WiFi signal.
Mam z duvodu vetsiho dosahu umisten AP v prvnim patre roubene chalupy.
V prizemi tesne pod nim, kde vzdalenost je max. 1m (drzim meric intenzity
primo u stropu) presne pod mistem, kde je na stolku (taky drevenem) AP,
namerim maximalne -70. V mistnosti s AP je i na nejakych 7m vzdalenosti
signal silnejsi, nejakych -60. Primo u AP mi to indikuje mezi -30 a -35.
Venku pred chalupou, cca 8m od AP, mam tak -80 - -85, ale to jeste funguje
docela dobre. Spojeni ztratim tak na 15 - 20 metrech. Ovsem nutno rici,
ze netrpim tim, ze by kvalita spojeni zavisela na poctu klientu. Bezne mivam
pripojeno 5 - 6 notebookovych klientu a s tim vsim venku treba na smartphone
s Androidem bezne komunikuji, pokud neodejdu prilis daleko.

  Zdravi Pavel