OT: Vysosání souborů z tcpdump/wireshark capture

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Červenec 28 12:23:56 CEST 2012

Zdravim,
  tak toto jsem vyzkousel, je to utilita zhruba na urovni wiresharkova "Follow TCP
streams", takze nic funkcionalne noveho, ale mirne to praci zjednodusi, nebot
to vsechny ty streamy ulozi do extra souboru, nicmene pak stejne nasleduje ten
vi v binarnim modu a vyzobavani tech souboru ze streamu.
  Kazdopadne dekuji!
    Zdravi Pavel