Prepetovka, vas nazor ?

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Červenec 27 21:57:53 CEST 2012

Selský rozumem bych asi myslel, že cjde estou nejmenšího odporu (tedy po nejakem vodiči?), ale jelikoz jsem ho nevidel, jako vetsina lidi, ani nevim jestli je to uz "vědecky" vysvětleno?

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-tip-od-vas-udalosti/154268/unikatni-video-bourky-blesk-uhodil-do-domu.html
http://tn.nova.cz/zpravy/regionalni/pardubicky-region/kulovy-blesk-mu-olizoval-paty.html

Odesláno z iPadu