OT Registr vozidel

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červenec 26 23:43:19 CEST 2012

Ja som si teda vsetko skontroloval a nasiel som v inych zaznamoch
"zvaraci agregat". Mam obycajnu hatchbackovu astru r.v.2000 kupenu od
priekupnika, co vozi auta zo zahranicia; prvotnu registraciu v SR urobil
on. Bol som s tym na policii, ze to je nejaka blbost, nech to vymazu.
Ked mi povedali postup, ktory mam absolvovat (spojeny s
administrativnymi poplatkami), vykaslal som sa na to, mam to tam, neriesim.

miro