[OT] vyndani skla z plast. oken

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Červenec 26 23:27:24 CEST 2012

Doporučuje se udelat ne klasiku 4-16-4 ale 6-14-4 (vnější sklo jine tloušťky i kvuli eliminaci rezonanci), je to sice o 15% drazsi (okenari pri poptávce oken vam to ale naceni klidne 50% navic :-), ale udajne o 100% (3 dB?) lepsi hlukova izolace...

Ta lista výkreje bezne i 6-16-4 ...

Jinak vyrobci techto izolačních  2skel jsou glaverbel a myslim dalsi 2 ceske zavody... Pokud chcete primo info od zdroje...

Odesláno z iPadu