Re: OT Registr vozidel

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 26 22:37:30 CEST 2012

No jestli víte jak to funguje tak CKP smůlu nemá, ta když najde díru mezi registracemi, tak naprosto
nelogicky pošle doplatek novému majitel a pozor na Vás je aby jste dokazali, že to tak není, budiž jim
přičteno k dobru, že stačí emailem kupní smlouva, nicméně nechápu, proč radši nezkouší původního
majitele protože ten to vetšinou musí doplatit jelikož problém vzniká u něho většinou.....

Jinak co se týče registru, stejně si myslím, že to měl být terminálova aplikace, konsolové okno :-D
Proc to tak dela vetsina? Nemam nic proti webu ale.... Nicmene je to jen muj nazor.. I web by sel
urcite udelat slusne.

Zdenek Aster