Vybaveni do dilny

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 26 22:13:58 CEST 2012

> Ještě doporučuji zvážit možnost výroby z ohýbaného ocelového plechu.
> Pokud se použije silnější plech (2 až 4 mm), může si

Toto mam v planu u nekolika plechovych (do 1mm tloustky) dilu ale
samotne stoly uz budou z jeklu. Stoly jsou objednane a material je podle
dnesni informace jiz koupen. V prvni rade se nedela dilna ale jine
konstrukce pro kolegovu cast takze ja ma jeste cas na upresneni.

> konstruktér skvěle vyhrát a výsledek obvykle vypadá velmi dobře. Já si

Jenze ja jsem konstrukter z tranzistoru a ne z plechu a technicke
kresleni jsem mel naposledy na stredni skole. Kdyz prijdu za kolegou,
ktery kresli vykresy k vyrobkum, ze si s tim ma jeste i hrat tak me
pozene svinskym krokem a u kolegy si necha udelat vizitky s textem
"Ferda Mravenec, prace vseho druhu." :)

> takhle třeba dělal balící stůl se závěsy na role papíru. Protože teď
> má laser + ohraňovák mnoho firem, je to snadno dostupné za rozumné
> ceny.

Jo to jsem si myslel taky. Zatim z nekolika poptavek vyslo ze kusovky
nedelaji nebo (zatim) ani neodpovedeli (vetsinu poptavek jsem rozeslal v
utery vecer). Pokud mate tip na solidni firmu, nejlepe v Praze a okoli,
tak sem s nim.
Ovsem v jednom pripade by vlastne stacil i klempir a toho znam.

Pavel