OT Registr vozidel

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Červenec 26 22:12:44 CEST 2012

> 3. 1. cervence se spustily nove registry, konkretne tady se pouziji registry
> osob a obyvatel, mozna i registr adres, ktere mely byt ve zkusebnim provozu od
> konce brezna a tyto registry se odladuji stejne jako registr vozidel za pochodu
> v cervenci. Tady problem vidim v nacasovani prechodu na novy CRV v dobe, kdy
> soudny clovek mohl ocekavat velke problemy s jadrem informatizace statu.

Tak se zda, ze cast problemu s registry urcite souvisi.

http://www.novinky.cz/domaci/274287-zpackany-registr-muze-byt-plny-prekvapeni-nesouhlasi-treba-20-tisic-spz.html

"Současně bylo z databáze vyřazeno 1 056 564 dat, která byla v minulosti
nekoncepčně nebo chybně vložena do databáze"

"Nejčastější chyby, které se v záznamech objevují:
- nestrukturovaně či chybně vložené identifikace majitele vozidla (497 460 záznamů)
- chybně vložená data, která neumožňují identifikovat majitele při srovnání s
dalšími databázemi (414 888 záznamů)"

Takze 86% chyb je zpusobeno nedohledanim osob v zakladnich registrech. Omrknul
jsem 4 technicaky, ktere mi tu prisly pod ruku a ve trech z nich je nazev obce a
c.p. (dohledatelne), ve ctvrtem pouze nazev mistni casti a c.p. (bez nazvu
obce). Mimochodem slo o nejnovejsi technicak z lonska.

Ale tech 7050 duplicitnich VINu je fakt dobrych.

Standa