Kabel ve zdi rup

Čtvrtek Červenec 26 20:25:39 CEST 2012

No tak ale pokud se ptate jestli je dobre chytat do ruky druhou svorku
multimetru, tak by to asi mel udelat stejne nejaky elektrikar ;-)
Nam na skole vstepovali, ze kdyz se hrabe v necem pod napetim, tak je
dulezite mit druhou ruku v kapse nebo na nejakem izolantu ...
Jinak poradi fazi byva spatne i v novych rozvodech od profesionalnich
firem, zadna tragedie ;-)