Vybaveni do dilny

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Čtvrtek Červenec 26 19:49:42 CEST 2012

Ještě doporučuji zvážit možnost výroby z ohýbaného ocelového plechu.
Pokud se použije silnější plech (2 až 4 mm), může si
konstruktér skvěle vyhrát a výsledek obvykle vypadá velmi dobře. Já si
takhle třeba dělal balící stůl se závěsy na role papíru. Protože teď
má laser + ohraňovák mnoho firem, je to snadno dostupné za rozumné
ceny.

Ales Prochaska