Vybaveni do dilny

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 26 17:55:57 CEST 2012

> desky na stoly jsem kupoval a nechal si formatovat tady :
> http://www.sortim.cz/deskoviny/pracovni-desky/pracovni-desky-wodego-duro

Diky, kuchynska deska bude planem B ;)

> povrch sediva snad ta U1188 TC s antibakterialni upravou. po cca 3
> letech bez poskozeni.

Jak to je s povrchem (nejak se v nich na jejich strankach nemuzu
vyznat), mel by byt matny, aby se na desce nelesklo osvetleni a nemel by
klouzat. V kuchyni je to relativne jedno ale na pajeni malych SMD uz je
to o necem jinem.

> bral jsem sirku 1200mm a nechal kratit na 1000mm. z jedny desky 2 stoly
> 2000x1000mm ..

Zatim je plan na stul 1800x800.

> dovazeli to na objednani z nemecka do 10 dnu a nechteli ani zalohu,
> ackoliv to bylo za 35000,- materialu a ja tam u nich poprve :-).
> spratelena truhlarna je v objektu.

To je fajn, rezat to na kolene maflem se mi rozhodne nechce. Ale privezt
z Prahy nebo okoli si to muzu sam. Sice mi ted ceske silnice definitivne
znicili auto ale i za pujcene zaprahnu velky vozik, 3.2l motor s nim
nebude mit problem :) No a kdyz bude nejhur tak mam dohodnutou dodavku.

> tomik.

> Za 35kkc na kolik to bylo stolu? 30?

Na strankach maji cenik a aktualizaci letos na jare, takze asi platny.

Pavel