Zesilovac 300MHz G=1

Posel Liptakov poselzliptakova na gmail.com
Středa Červenec 25 16:40:36 CEST 2012

Me se stava celkem bezne, ze nevim co robim, ale v tomhle konkretnim
pripade jsem napsal zcela presne do ceho dany zesilovac chci pouzit. Ano
uvedl jsem ze pro zdroj signalu s impedanci 1M nebo 50ohm coz mohlo budit
dojem, ze to chci pro oboji v celem rozsahu, ale s prihlednutim k ucele
tedy zesilovac do univerzalniho citace by snad melo byti jasne kdy se
pouziva 1M a kdy 50ohm,

Stejne tak jsem uvedl o jakych OZ jsem uvazoval a proc nevyhovely.
kdyby slo pouze o 300MHz k zdroji 50ohm a zesileni 1x vrazim tam AD8021,
nebo tak neco , sice to nemaji v kazde drogerii,ale neni co resit.
Je mozne ze ani dnes , stejne jako pred 20lety, vhodny OZ neexistuje a budu
muset rekonstruovat puvodni vlastne dvoj zesilovacove reseni.

Martin