Zesilovac 300MHz G=1

Posel Liptakov poselzliptakova na gmail.com
Středa Červenec 25 13:42:03 CEST 2012

1M na 300MHz asi netreba to nezvlada ani original, pokud si spravne
pamatuji na 1M je kapacita vstupu 20pF.
Na nizkych f. a pri nejakych spesl merenich se 1M pouziva a to dela problem
prave u OZ jako AD8000,ktera ma sama vstupni odpor jen 2M.

Hledam zesilovac s vstupnim odporem tak 50M, G=1, DC-300MHz, pri amplitude
+-5V, offset max v radu mV. U Analog Device jsme si zatim nevybral.

Martin