OT Registr vozidel

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Červenec 24 22:21:56 CEST 2012

Ja uz jsem to zminil minule - staci aby uzivatel zazmatkoval pri nejake
delsi odezve a poklikal sipecky na prohlizeci - pak uz staci jen nejake
nevhodne zamykaci schema na DB a je vymalovano.

V bezici aplikaci mate ukony pod kontrolou - proste bud uzivateli
nabidnete nejake korektni storno operace a nebo ho mnohem lepe dokazete
informovat o prubehu zpracovani (aby nemel nerva) - ono treba dnes neni
problem ukazovat treba prubeh zpracovani i v tom prohlizeci, ale rezie
je velka jak na vykon tak na programovani.

S pozdravem
Radek Vicek