TP-LINK TL-WR1043ND

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Červenec 24 22:14:18 CEST 2012

No tak to tu mam zapojene a beha fakt pekne i s origo FW.

Testy na Speedtest.net na papirove 100Mb WAN lince ukazujou skutecnych
85/72Mbps z LAN coz stary TL-WR542G nedal ani nahodou - ten behal tak
polovicni rychlosti.
Mezi LAN kopiruju cca 80MB/s - opravdu fyzicke kopirovani z meho disku
na pole na serveru. Je zajimave ze je rychlejsi nez ten 16tiportovy
velky Gb switch - evidentne i tam bylo ouzke misto.

Jen skoda ze ten pristup na USB disk je tak pomaly, ale na nejake zalohy
to asi neni az tak tragicke.

S pozdravem
Radek Vicek