OT Registr vozidel

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Červenec 24 21:58:18 CEST 2012

Dne 24.7.2012 21:33, Petr Simek napsal(a):

> Podle mne to je klasicke manazerske rizeni - cela vec se odklada a na
> posledni chvili se to zada at se dodavatel postara. Obvykle to projde
> jako ostatne ve statnim vsechno (viz Drabek a MPSV) ale obcas pruser
> probubla az do TV .

Zitra jedu na nejake jednani do hlavniho mesta (uz ted vim, ze je to
naprosto ztraceny cas) - momentalne je to ve statni sprave tak, ze
nikoho nic nezajima, nikdo nic resit nechce, nikdo nic nepodepise (aby
to nebylo na nej), vsichni vi, ze jsou tam jen do voleb, takze urvat co
muzem a co stihnem, jedina cinnost vyvijena je na to si pripravit nejaky
dalsi solich po dalsich volbach.

  Takovou vec bych odhadoval tak na dva roky - pul
> roku analyza stavajicich procesu a dat a cilovych procesu a dat, pul
> roku psani programu, pul roku na ozivovani, zatezove testy a pripravu
> preliti dat a pul roku na skoleni uzivatelu. Oni na to meli pul roku
> celkem takze podle toho to vypada. Nejspis to narychlo spichnuli
> v nejake CASE, na stole v ramci LAN jim to chodilo dobre, tak sup s tim
> do provozu. Ale pomale WAN site a stovky klientu jsou preci jen neco
> jineho.
Tohle nejsem schopen posoudit, ja treba moc nejsem priznivcem web
aplikaci - vetsinou generujou mnohem vetsi zatez, sice se zdanlive
mnohem snaz da navysit vykon (prdneme tam dalsi server), ale jen do
okamziku, kdy je treba na serveru delat nejake dalsi cinnosti, ktere
maji nejakou vnejsima vlivama danou rezii, kterou nejsme schopni
ovlivnit (treba prave nejaky dotaz na API jineho systemu) - pak se to
sejde - nejaky timeout v DB, na WAN a ve vzdalenem systemu a to co tam
uzivatel tukal je v haji (zvlast kdyz treba zazmatkuje - dvkrat klikne
sipku zpet a jednou refresh a je vymalovano)

> Jak dlouho pred tim nez jste provedli presun jste tu operaci zacali
> pripravovat ? Analyzu dat jste delat nemuseli - ty jste znali, skoleni
> uzivatelu asi taky ne. Odhaduju to na rok - trefil jsem se ?
Az tak dlouho ne, dva mesice stacily. Nejvic prace dalo prepsat tech cca
50MB zdrojaku (hlavni backend aplikace) - tak aby pro uzivatele to
vypadalo stejne a na nic se nezapomnelo. V te dobe jsme jeste aplikaci
na webu nastesti moc nemeli. Takze jen ty aplikace a napsat konverzni a
kontrolni skripty pro prevody tabulek.