Re: Zakopani VVN

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Úterý Červenec 24 11:22:30 CEST 2012

400kV kabely existuji a nejsou to az takovy exoti.
http://www.nexans.cz/eservice/CentralEurope-cs_CZ/navigate_18801/XLPE_insulated_cable_400_kV.html#top
foto
http://www.ameinfo.com/230937.html
http://www.aboutelectricity.co.uk/showphoto.php?photo_id=92

Cena tezko rici, 30kV kabel pro vykon 20MW stoji cca 5000Kc/m, pokud ma vedeni na stozarech 6svazku po trech lanech a vzdalenost rekneme 100m tak to vidim na radove 10M na to jedno pole jen v kabelu.

Hutta