Prepetovka, vas nazor ?

Úterý Červenec 24 11:12:29 CEST 2012

Přesně tak. Já mám uzemění antény vedené hromosvodovým drátem pod
polystyrénem v liště společně s koaxama
http://vaelektronik.cz/dum/original/polyst_krab4.html
Hromosvod jde úplně jinde.
Ostatně ten VN kabel - možná by byl použitelný, ale nevím co by na to
řekl revizák. Já tam mám klasiku pozink.
Anděl