OT: TP-LINK TL-WR1043ND

Ales Povalac alpov na alpov.net
Pondělí Červenec 23 18:24:52 CEST 2012

Presne tento router mam, OpenWrt na nej sel hned po rozbaleni z
krabice. Chodi jako hodinky, v USB mam zvukovku na prehravani
internetoveho radia. Maximalni rychlost routovani z vlastni zkusenosti
neposoudim, ve WANu mam 30Mbps od UPC a tu router zvlada bez potizi.
Pokud se da verit http://wiki.openwrt.org/doc/hardware/performance ,
tak je propustnost slusna, ale 500Mbps to samozrejme neni.

Krome toho se mi po vymene routeru z nejakeho starsiho Asusu na tento
nekolikanasobne zvysila vydrz meho telefonu s Androidem pri zapnutem
wifi - predtim necely den, ted podle pouzivani bez problemu nekolik
dnu.

Zdravim
AP